W rozszerzonej opcji usługi księgowej możesz również korzystać z modułów oprogramowania do prowadzenia sprzedaży i magazynu (praca na wspólnym oprogramowaniu). Dzięki sieci Internet są one połączone z modułami do prowadzenia księgowości obsługiwanymi przez specjalistów Ekoconsultant. Przykładowo, raz wprowadzone przez Ciebie dane (np. faktury) będą automatycznie widoczne dla naszych księgowych.
Pulpit Menadżera = Stała kontrola przepływu dokumentów
Specjalna oferta dla naszych Klientów!
Każdy obecny i nowy Klient Ekoconsultant, korzystający z usług księgowych (zarówno pełnej, jak i uproszczonej księgowości) może otrzymać darmową licencję na dostęp do modułu Pulpit Menadżera On-Line (dwie zakładki: Kadry i Płace oraz Podatki i ZUS).
Wystarczy tylko zgłosić chęć posiadania takiej opcji, aby ją uzyskać i móc w pełni korzystać z możliwości dostępu do danych i raportowania on-line. To rozwiązanie pozwoli Ci na optymalne zarządzanie własnym czasem pracy.
Możliwe modele pracy:
„Podgląd” zyskujesz szybki dostęp do informacji poprzez wgląd w swoje dane finansowe poprzez dedykowaną stronę internetową (wysokość podatków, zysku, zobowiązania oraz należności a także inne indywidualnie ustalone np. zestawienia, analizy, bilans, rachunek wyników).
„Integracja” korzystasz z oprogramowania wspomagającego procesy biznesowe w Twojej firmie (np. Faktury, Magazyn). Odpowiednie operacje wykonywane przez Ciebie w systemie są automatycznie transferowane przez Internet do modułów księgowych wykorzystywanych przez Ekoconsultant. Dzięki temu nasze biuro księgowe może na bieżąco wykonywać operacje księgowe, a ich wyniki wraz z dodatkowymi informacjami finansowo-podatkowymi możesz obserwować tak, jak w modelu „Podgląd”.
„Nadzór księgowy” sam prowadzisz swoją ewidencję księgową oraz kadrowo-płacową, a nasi księgowi czuwają nad merytoryczną poprawnością prowadzonych działań oraz prowadzą księgi w przypadku choroby lub urlopu pracowników księgowości Klienta. Wykorzystują do tego Internet i system finansowo-księgowy, do którego równoczesny dostęp mają zarówno uprawnione osoby w Twojej firmie, jak i nasi księgowi.
UWAGA! Chcemy, aby nasza księgowość była nowoczesna! Dlatego rozszerzyliśmy model on-line, wdrażając system elektronicznego obiegu dokumentów pomiędzy Klientem a biurem rachunkowym Ekoconsultant.
Zobacz co zyskasz, decydując się na korzystanie z systemu obiegu dokumentów!
- Zyskujesz cenny czas, ponieważ znacząco usprawniona zostaje komunikacja z biurem rachunkowym,
- Szybsza wymiana danych i informacji umożliwia natychmiastową reakcję na zmiany
- Oszczędność czasu pozwoli Ci na zagospodarowanie go w efektywniejszy sposób
- Przekazywanie dokumentów do biura księgowego generuje mniejsze koszty
Zobacz film o systemie obiegu dokumentów: